Koliko prosečno traje izrada Internet sajta?
Vreme izrade internet sajta je od 7 do 20 dana u zavisnosti od odabranog paketa, strukture i kompleksnosti, a od dana dostavljanja potrebnog materijala.
Sam proces izrade počinje odmah nakon dogovora i plaćanja prvog dela novčanog iznosa, ali vrlo često završetak projekta čeka samog klijenta, tj materijal koji je potrebno dostaviti (tekstove, slike i sl.).
Prosečna izrada internet sajta traje oko 30 dana od dana prvog sastanka tj dogovora.
Da li se Vaša firma bavi uslugama Email marketinga?
Nažalost ne. Trenutno nemamo resursa za takve usluge, ali ćemo Vam rado dati savete o korišćenju programa koji Vam mogu pomoći.
Da li se Vaša firma bavi uslugama Internet oglašavanja?
Nažalost ne. Trenutno nismo u mogućnosti za pružanjem ove vrste usluga, ali Vas možemo psavetovati o načinu da sami započnete svoje Internet oglašavanja.
Da li svi ARTerEgo sajtovi podrazumevaju optimizacija za “SmartPhone” telefone i tablete?
Ne. HTML5 standard koji podrazumeva optimizaciju za “SmartPhone” telefone i tablete sadrže paketi “Profi” i “Full“.
Trend je da se u skorije vreme u sve pakete sajtova implementira ova karakteristika.
Više detalja o HTML5 standardu pročitajte na strani našeg bloga “Optimizacija sajtova za “SmartPhone” telefone i tablete“
Šta ako mi se ne svidi dizajn sajta?
“O ukusima se ne reaspravlja” – stara je izreka. Ipak, posao dizajnera jeste da pronikne u Vaš ukus i dođe do rešenja koje će zadovoljiti vaše estetske standarde.
Pre početka rada praktikujemo da od klijenta dobijemo listu sajtova koji mu se dopadaju, kako bi znali u kom pravcu dizajn treba ići. Pored toga, obavezna su pitanja vezana za osnovne boje sajta, konstrukciju strana (web layout) i elemente koji se očekuju.
Pri svakoj izradi sajta postoji nekoliko susreta, razmenjenih emailova sa pitanjima vezanim za dizajn, ili on-line sastanaka sa video vezom na kojima se razgovara o rezultatima trenutnog radnog dizajna i smernicama za dalji rad. Ukoliko se rešenje sajta ne dopada klijentu, radi se na novom rešenju – ukoliko zahtevi ne odstupaju od prvobitno dogovorenih.
Da li možete izraditi sajt sa muzičkom podlogom?
Da, ali tada Vaš budući sajt mora biti većim delom ili u potpunosti urađen u “Flash” tehnologiji.
Ovakvi sajtovi iako atraktivnog izgleda, pre svega zbog animacija i zvuka, poseduju dosta nedostataka u odnosu na druge tehnologije – pre svega loš odziv na optimizaciju sajta za preztaživače.
Inače, sva ispitivanja govore da ogroman broj internet korisnika iritira muzika koja se pojavljuje na nekom sajtu. Razmislite i o tome.
Šta podrazumeva 'besplatno osnovno održavanje sajta'?
“Besplatno osnovno održavanje sajta” podrazumeva promenu tekstualnog i slikovnog dela već postojećih strana na zahtev klijenta.
Ne podrazumeva dodavanje novih strana, obradu većeg broja fotografija, kao ni dodavanje novih foto galerija, i sličnih elemenata.
U čemu se ogleda optimizacija za “SmartPhone” telefone i tablete?
Sajt na kome se nalazite sadrži pomenutu optimizaciju. Uverite se sami: Smanjite prozor Vašeg internet brovzera, a zatim ga nastavite smanjivati na veličinu tableta ili “Smart” telefona i pratite šta se dešava sa sadržajem sajta.
Da li vršite štampu?
Ne. Sve pripreme za štampu rade se prema štamparskim standardima i u formatima koje podržava većina štamparija. Finalni materijlal prosleđujemo u štampariju koju ste vi odabrali ali završavamo posao tek kada rešimo sve eventualne nedoumice oko štampe.
Ukoliko niste sigurni koju štampariju odabrati, rado ćemo Vas posavetovati na osnovu dugogodišnjeg iskustva.
Da li postoji popust za novootvorene firme?
Da. Ukoliko ste otvorili firmu i želite da kreirate njen vizuelni identitet, kod nas ostvarujete popust do 15% na aktuelne cene.
Ukoliko se odlučite za izradu po jednog elementa iz sekcija web, grafičkog i audio video dizajna tj produkcije (npr. izrada web sajta, izrada logotipa i video reklama firme), ostvarujete pomenuti popust.
Saznajte više o ovoj ponudiŠta ako mi se ne svidi finalni dizajn?
“O ukusima se ne reaspravlja” – stara je izreka. Ipak, posao dizajnera jeste da pronikne u Vaš ukus i dođe do rešenja koje će zadovoljiti vaše estetske standarde.
Pre početka rada praktikujemo da od klijenta dobijemo primere rešenja koji mu se dopadaju, kako bi znali u kom pravcu treba ići. Pored toga, obavezna su pitanja vezana za osnovne boje, oblike i sl.
Deo svakog grafičkog projekta jeste interakcija sa klijentima – bilo putem razmenjenih emailova sa našim primerima i pitanjima vezanim za dizajn, ili on-line sastanaka sa video vezom na kojima se razgovara o trenutnim rezultatima i smernicama za dalji rad. Ukoliko se rešenje ipak ne dopadne klijentu, radi se na modifikacijama – ukoliko novi zahtevi ne odstupaju od prvobitno dogovorenih.
Kako se naplaćuju prelom i priprema za štampu novinskih izdanja?
Prema broju strana.
Kako se računa cena audio i video snimanja i montaže?
Prema radnom satu.
Kako se računa cena izrade muzičkog video spota?
Cena izrade muzičkog video spota je obično fiksna a zavisi od više faktora – pre svega kompleksnosti, opreme (broja kamera, rasvete, i drugih tehničkih dodataka), lokacija snimanja, i broja glumaca uključenih u video spot.
Saznajte više detalja slanjem upita na strani Kontakt.
Šta ako mi se ne svidi snimljeni ili montirani audio ili video?
“O ukusima se ne reaspravlja” – stara je izreka. Ipak, naš posao je da poštujemo tehničke i estetske standarde, kao i dogovor sa svakim klijentom.
Pre početka rada praktikujemo da od klijenta dobijemo što preciznije objašnjenje o onome što očekuju od nas. Naravno, ukoliko klijent nije siguran šta tačno želi, tu smo da ga posavetujemo. U svakom slučaju, u toku rada praktikujemo aktivnu komunikaciju sa klijentima o svim bitnim detaljima projekta.
To nam omogućuje finalni proizvod bez mnogo iznenađenja i uvek zadovoljnu kijentelu.
Da li je izrada animiranog video spota/reklme skuplja od snimljenog?
Da. Sam proces animacije znatno je kompleksniji od procesa snimanja, što povlači i višu cenu.
Za sva ostala pitanja uvek nas možete kontaktiratie putem strane Kontakt.