Email marketing
Napravili ste svoj sajt. Proveli ste vreme koristeći marketing i optimizaciju za pretraživače kao bi privukli nove posetioce. Sada je pitanje kako te posetioce pretvoriti u kupce koji će se ponovo vraćati?
E-mail marketing je jedan od najmoćnijih internet marketinških alata za razvoj odnosa sa klijentima.
Da počnemo…
1Zbog čega Vam je potreban Email marketing?
E-mail marketing pomaže u prikupljanju informacije od Vaših posetilaca i kupaca. Na sve prikupljene email adrese možete periodično slati važna obaveštenja o Vašim proizvodima i uslugama. Na taj način sve Vaše potencijalne klijente redovno podsećate na Vašu prisutnost u poslu. Kada kupci budu bili spremni da ulože svoj novac, Vaš sajt će biti prvo mesto gde će pogledati.
Većina posetilaca neće postati Vaši korisnici posle prve posete sajta, ali ako uspete da ih zadržite zainteresovanim i angažovanim, šanse da ih pretvorite u kupce svojih proizvoda i usluga su mnogo veće. Kada se E-mail marketing radi planski – imajući u vidu ciljnu grupu klijenata, ova vrsta web marketinga može biti veoma moćan i ispaltiv alat Vašeg poslovanja.
2Izgradite svoju listu kontakata
Koriste priliku da pozovete posetioce Vašeg sajta da se prijave na E-mail listu za primanje korisnih informacija, novosti, kao i specijalnih popusta i akcija. Sve pristigle adrese možete dodati na jednu listu, uključujući i adrese koje već imate, ali budite sigurni da Vaši posetioci to žele.
3Kreirajte svoju E-mail kampanju
Koristite profesionalno dizajniran šablon za slanja novosti i specijalnih promo akcija ljudima sa Vaše Mailing liste. Neka Vaša poruka sadrži posebne ponude, ali vodite računa da nije previše direktno fokusirana na prodaju. Pod “Bonton” E-mail marketinga spada obaveštenje o razlogu slanja poruke. Ostavite klijentima mogućnost odjave, menjanja svojih kontakt informacija ili da prosleđivanja poruke.
4Pratite rezultate
Koristeći kampanju praćenja izveštaja poslatih E-mailova možete doći do vrednih informacija, npr. ko je otvorio pismo koje je od Vas dobio i koji link je kliknuo. Na osnovu tih informacija možete odrediti dalji pravac kampanje.
Većina Internet provajdera ima zaštitu od slanja velikog broja E-mailova. To je njihov način da zaštite svojih klijenata od SPAM poruka. E-mail marketing kampanje i firme koje ih obavljaju moraju imati visoke standarde i dobre veze sa Internet provajderima koji omogućuju slanje BULK pošte.